Documente necesare în original la care vor fi făcute copii la sediu dacă este cazul:
- Cerere de înscriere tip (se completează la sediu)
- Cartea de identitate
- Certificatul de căsătorie sau hotărârea de divorț, care justifică schimbarea numelui (dacă este cazul)
- Documentele de studii care atestă formarea în profesie (Certificat de competențe profesionale, Certificat de absolvire a școlii postliceale, Diplomă de licență)
- Supliment de diplomă, Foaie matricolă
- Diplomă de bacalaureat (pentru asistenții medicali și moașe cu diplomă de licență nu este necesară)
- Certificat de cazier judiciar (pentru a-i servi la OAMGMAMR – Filiala Covasna)
- Certificat medical tip A5 cu examen psihiatric și medicină internă, prin care să se ateste că: Nu este în evidență cu boli cronice, fizice și psihice care fac imposibilă practicarea profesiei de asistent medical.
- Alte acte solicitate de către Biroul Consiliului Județean (se va comunica asistentului sau moașei după verificarea dosarului) – dacă este cazul
- Dovada achitării taxei de înscriere în OAMGMAMR în cuantum de 100 RON. Plata se poate efectua și prin transfer bancar, cu mențiunea destinației sumei: taxa de înscriere în OAMGMAMR și se face în contul RO73 RNCB 0124 1202 4238 0001, deschis la BANCA COMERCIALA ROMANA SA, aparținând OAMGMAMR – Filiala Covasna, CIF 15407801.