Documente necesare în original la care vor fi făcute copii la sediu dacă este cazul:

  • Cerere de înscriere tip (se completează la sediu);
  • Carte de identitate (C.I.) / carte de identitate electronică (C.I.E.) - însoțit de certificat privind domiciliul și reedința înregistrate în Registrul național de evidență a persoanelor  numai pentru cei care posedă carte de identitate electronică;
  • Certificatul de căsătorie sau Hotărârea de divorț, care justifică schimbarea numelui (dacă este cazul);
  • documentele de studii care atestă formarea în profesie (Certificat de competențe profesionale, Certificat de absolvire a școlii postliceale, Diplomă de licență);
  • Supliment de diplomă, Foaie matricolă;
  • Diplomă de bacalaureat (pentru asistenții medicali și moașe cu Diplomă de licență nu este necesară);
  • Certificat de cazier judiciar (pentru a-i servi la OAMGMAMR – Filiala Covasna);
  • Adeverința care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior de către medicul de familie al solicitantului;
  • Avizul psihologic, eliberat pe baza unei evaluări psihologice realizate în cadrul unei unități specializate acreditate, valabil potrivit prevederilor legale;
  • alte acte solicitate de către Biroul Consiliului Județean (se va comunica asistentului sau moașei după verificarea dosarului) – dacă este cazul;
  • dovada achitării taxei de înscriere în OAMGMAMR în cuantum de 100 RON. Plata se poate efectua și prin transfer bancar, cu mențiunea destinației sumei: taxa de înscriere în OAMGMAMR și se face în contul RO73 RNCB 0124 1202 4238 0001, deschis la BANCA COMERCIALA ROMANA SA, aparținând OAMGMAMR – Filiala Covasna, CIF 15407801.